Visutech

Felanmälan

Du gör din felanmälan för din utrustning levererad av Visutech via Visutechs Service App, som för HP Indigo pressar är installerad på tryckpressdatorn, och för annan utrustning är installerad på en lämplig Windows dator.  
När du lagt din felanmälan blir du kontaktad av en servicetekniker från Visutech Remote Support som påbörjar felsökningen. För att kunna hantera utrustningen korrekt, och assistera serviceteknikern vid felsökningen krävs utbildad personal på plats. 

Om felet inte kan lösas via Visutech Remote Support tar OPC över ärendet, och serviceärendet tilldelas en tekniker som fortsätter arbetet på plats hos er.  
Vid tillfällen då du inte kan göra en felanmälan via vår Service App kontaktar du istället via telefon eller email Visutech OPC, som hjälper dig att göra en felanmälan.  

Du blir sedan kontaktad av en tekniker från Visutech Remote Support, precis som om felanmälan gjorts via vår Service App. 

Även felanmälan av kringutrustning (t.ex. kylare och efterbehandling) görs via Visutech Service App.

I ämnesraden skriver du vilken utrustning som avses och anger serienummer där det finns. 

Rulla till toppen